Hejsan igen.

Ta mig tillbaka till dom goda tiderna:)

Hejsan på er alla där ute.
Nu tänkte jag skryta lite då och berätta att den 21 Maj 2010 kl.06.00 lyfter planet med mig, marika och min syster till Zakynthos:)
Det ska bli så himla underbart. Jag längtar fast det är långt kvar än så länge:) Billig blev resan med, den givk bara på 3619:- och utav det så betalar vi 600:- påengång och resten i april:)

Jag längtar redan:) Det är sjukt, jag skulle helst villa åka nyss. Men man ska ha råd oxå men nu så har man tid att samla på sig pengar:)

Ha det så underbart ala därute nu, och ska ni gå ut så gå försiktigt, det kan vara halt under allt snö som kommit igår kväll, inatt och det snöar fortfarande. Så ta hand om er s hörs vi.
Kram på er.

Varma hälsning Jenny Bohlin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0