Kvaddad.

Igår var jag Åsa och Jessica på Amandas och åt pizza. När vi skulle därrifrån så fastnade gasen i bilmattan och vi åkte rätt in i väggen. På parkeringen vid Åhlens alltså. När man ska pka ner till underplan. Fick ringa efter peter som fick komma med bärgaren. Och Hans o Gunilla kom in och hämtade oss. Som tur var så gjorde ingen illa sig, men jag har lite ont i höften och i axeln, men inge mera med det.
Jag har nog aldrig haft sån chock någongång, förutom när man pappa dog.
Så imorse när jag vakande så kom Han och hämtade mig för att skjutsa in mig till Assistancekåren för att plocka ut grejor ur bilen och skriva på papprena, så nu är nog min bil på skroten annars så kommer nog den dit i morgon.
Tack för all hjälp och stöd till:
Peter Norén Assistancekåren.
Han och Gunilla Nordqvist.


Och förlåt till:
Åsa Juntti
Jessica Englund.

Sköt om er och kör försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0