Länge sen.

Hej på er stackare som läser min blogg, jag är inte särskilt aktiv här man jag ska försöka bättra på mig.

Jag hoppas att alla har haft en underbar jul, med klappar och familj.

Själv så jobbade jag kväll på julafton men inte led jag utav det inte, jag åkte hem till min syster efter jag slutat jobba. Då firade jag julafton en liten stund, hann träffa baran innan dom somnade med (min systers barn såklart).
Jag fick mycket bra saker i julklapp, saker som jag behöver ha till jag flyttar så de var inte dumt.

Herregud, dagarna går så fort, dom baa flyger förbi snart är det nytt år igen och det ser jag fram emot.
Får se om man lyckas hålla några nyårslöften den hära gången då:)


Jag önskar er alla ett rikgit Gott Nytt År:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0