Livet

Livet är som en karusell, det snurrar på vad man än gör.
En sak har jag lärt mig att man ångrar inte sina misstag utan man ångrar sig för det man INTE har gjort, misstagen kan man rätta till och göra bra igen och man lär sig något av dom, men det man inte har gjort kan man inte säga något om.
Även om jag väljer en väg nu så betyder det inte att jag vill gå samma väg om 10 år. Man har många val i livt och vi kommer på ta många fel vägar, men vad ska vi göra åt det? Det är bara att välja en annan väg och se om den e bättre.
Man har lång tid på sig att leta rätt på en väg som passar just en själv, och när ni väl har hittar eran väg så håll fast den och låt ingen ta eran väg ifrån er. Om man skulle hitta en partner så måste ni skapa en ny väg eller sammanväva era vägar så dom blir som ni vill  ha den.

Jag tror att jag har börjat hitta min väg lite smått, det fattas lite för att min väg ska bli hel. Men det känns som att jag har valt rätt väg, om inte annat så märker jag väl det.

Men men lever ju bara en gång, så ta hand om er där ute och ta reda på om ni har valt rätt vägar i era liv. Se till och lev era liv rätt så ska ni se att ni får ett rikt och lyckligt liv med den ni älskar.

Livet är som en karusell, vad man än gör så fortsätter det att gå vidare, ingen ide att gräva ner sig i det som har hänt. Glöm det och fortsätt leva, jag har glömt vad som hänt mig nu och ska blicka framåt i framtiden och se vad den har att erbjuda.

Varma Hälsningar Jenny Bohlin<3

Kommentarer
Postat av: Brittis

Hej vännen!

Ja, det har du rätt i att livet är som en karusell hi hi

Tusen tack för hundvakten, hoppas dom inte skrämde dig, så du inte vill passa dom igen



Kramiz

2009-12-13 @ 08:54:05
URL: http://www.puppymix.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0